Aysetygr Meneksekara ağrılarınız nasıl bir ağrı bendede devamlı oluyo 13 haftayım hastaneyede gittim herşey temiz çıktı bebişimde çok iyidi şükürler olsun ama sürekli kasık ağrım var
Ozlmbjk Meneksekara merhabalar benmde çok agrılarım var ve düşük tehlikem var o yüzden dinlenmem söyledi doktor sende dinlen geçer 15+3haftalığız
Meva21 Duran bulantilar tekrar başladı ara ara kramp gibi şeyler ve bas ağrısı guzel gidiyor cok şükür😅😂
Gulfeem Meva21 resmen beni tarif ettiniz suan 13+5 teyim 9.haftada bulantım bitmisti bugun ilk defa midem bulandı moralim bozuk😂 Kramp ve baş ağrısıda cabasııı
Esraa54 14+0’ım.Bu akşam karnımda üç kere falan pıt pıt bişeyler hissettim bebeğin hareketlerinin çok erken diye düşünüyorum sizde oluyor mu hiç🤗
Meneksekara Aysetygr benimde temiz çıktı 14 haftadayım ama rahim büyüdükçe karın agrısı kasık agrısı bel sırt agrısı yaparmış bendede bunalr var bas ve bacak agrısı da var doktorum vitamin verdi bacak agrısı için
YZSLN Slnnn1 bitmiyor bulantilar bitmiyor 😓 haftalardir su icemiyorum ya hasret kaldim. Ne yesem ne icsem direk artiyor bulanti
Deryabsrn Burcuclk belli degil doktorumun sadece tahmini var erkek dedi ama birdaki gitmemde belli olur herhalde 18 haftalıkken gitmiş olucam🙈 çok merak ediyorumm🥰 sizin belli mi??