Bebegiminannesi_ Kızlar rüyamda doğum yaptım ve kızım oldu nasıl güzel onu kucama alıp öptüm ama gercek gibiydi hiç uyanmasaydım keşke🥺🥺
Selenngrr Bebegiminannesi_ şuan hamile değilim geçen gün bende pozitif test görmüştüm akşam da bende doğuruyordum yeşil bir hastene çıkışı giydiriyorlardı bebeğime cinsiyetini görmedim ve resmen bebek kucağımda yürüyerek çıkıp gittim ordan çok güzeldi keşke nasip olsa anne olmak 🙏🏻😔
Myssr Bebegiminannesi_ ahh ben de gormustum defalarca. Hz zekeriyanin duasini edin zikir gibi ben surekli söylüyordm
Almilaaa Bende son zamanlarda sık sık doğum yaptığımı görüyorum hatta acı çekmiyorum hiç doğum kolaymış falan diyorum kendime, umarım gerçekte de normal doğum nasip olur da kolaymış derim öyle rüyadaki gibi ağrısız sızısız olur inşallah🙂🙂
Bebegiminannesi_ Almilaaa inşallah istediniz gibi olur bende rüyamda normal doğum yaptım bende acı cekmedim😁🤲🏻
Bebegiminannesi_ Selenngrr keşke annaliği hisetim resmen cok güzel bir duyguymuş allahım nasip etsin🤲🏻🙏🏻
Deneyces26 Bende hamileyim 6+4 haftalık. Rüyamda gördüm doğurdum kız bebek zannettim sonra çok mu şirin ya hala hatırladıkca için gidiyor erkek bebek verdiler kucağıma hayırlısı olsun.
Bsra_blc Bebegiminannesi_ bugün aynı rüyayı bende gördüm 🥰 rabbim sana ve isteyen herkese nasip etsin insallah .. 🤲🏻