Oğlumda bulantılarım çok fazlaydı bulantı dönemini yatarak geçirdim asla ağzıma lokma koyamadım serum fln takıldı, 14+5te tekmelemeye bir başladı doğana kadar hiç durmadı sanki karnımı matkapla deliyordu bu çocuk hiç mi uyumuyor 7/24 faal diyordum😅 ki öyle oldu 4 yaşına kadar uyku ne bilmedik uyku açısından zor bir çocuktu oğlum, karnım 6 ayımdan sonra hafif belli olmaya başlamıştı oğlumda top yutmuş gibi yusyuvarlak ve küçük bir karnım vardı, bulantı dönemi hariç çok hafiftim son ayımda bile çok rahattım. Gelelim kızçeme bunda aşırı bulantım olmadı oğlumdaki kadar kusmadım, hareketleri daha naif abisi gibi karnımda inşaat çalışması yapmıyor😅 ve uyuyor ultrasonda 2 kere uyurken denk geldim abisinde hiç uyuduğuna denk gelmemiştik kızımda çok uyku sorunumuz olmayacak sanırım😅 15+4’üz kızımla ama karnım baya çıktı abisinde 30 haftada gördüm bu karnı son ayımı düşünemiyorum kızımda kaplumbağa gibi debelenicem sanırım😅