korse bizde bir aile geleneği eskilerde tabii bu kadar çeşit olmadığı için tüm vücut giyiyorlardı şimdi daha pratik olduğu için yalnız bel daha mantıklı. Çünkü yalnızca uyurken çıkarırlar ilk 40 gün. Ama mutlaka kullanın derim. Anneannem 7, teyzem 6, diğer teyzem 3, annem 2 doğum yaptılar. Doğumdan kaynaklı sarkık deri hiçbirinde yok. Ama dikişiniz olursa doktorunuza danışın bence.