Elacrn Kızlar Merhaba, Birkaç gün sonra doğum yapacağım. Haraketlerinde azalma hissettim son 2 gündür. doktoruma sordum bişey olmaz dedi ama biraz rahat biri. Benimse içim rahat değil Sizdede olmuşmuydu?
Naaz Elacrn gebeliğin sonuna doğru hareket azalması oluyormus bebisin yeri daraldığı icin. Ama hiç hissetmiyorsanız sıkıntı tabi.