ftmccnmert herşeyin hayırlısı hayırlısıyla gelsin sıkma canını benimde 2. Gebeliğimde 5 haftalıkken bakıldı kan değerimde hamilesin dendi 2 hafta sonra gel kese ve kalp atışına bakalım dediler gittim bi heves meğer mol gebelikmiş kürtaj dendi o an çok üzüldüm ama hayırlısı böyleymiş vardır Allahın bildiği dedim herşey Allahtan o yüzden sonucun istemediğin gibi çıkarsa bile hep hayrını düşün zamanı değilmiş demek de amaaa inşallaahhh güzel haberler alırsınnn benim yaşadığımı yaşamazsın