Test hatalı. O yandaki yeşil alan normal değil. O gelen lekeler yerleşme kanaması olabilir. Düşük ilerleyen haftalarda olur. Onda da böyle az az değil baya kan gelir. Hamile değilseniz. Normal adet görmeniz lazım. Ama şu an en garantisi kan vermeniz ama yok gidemem derseniz yeni bir gebelik testini sabah uyandığınızda ilk idrariniz ile yapın en doğru sonucu o verir