HamileyimAnneyim yani ben hamilelikten önce günde bir paket içerdim hamile olduğumu öğrendiğim an direk kestim tek bir tane bile içmedim. Bence tamamen beyinle ilgili bir durum ve nefsinize hakim olmanız gerek. sigarayı bırakmak için çıkan şeyler bilemiyorum faydası olur mu yani ben kafada olduğuna inanıyorum. İlk zamanlar çok canım istiyordu hatta hala eşim yanımda içmemeye çalışsada içtiğini biliyorum canım istese bile asla içmiyorum. Zaten 3-5 gün içmedikten sonra kokusu midemi bulandırmaya başladı insan uzun süre içmeyince tiksiniyor kokusundan. Şuan çok daha mutluyum daha iyiyim ve bebeğime hiçbir zarar vermediğim için vicdanımda çok rahat 🙂 bence bebeğinizi düşünüp nefsinize hakim olmayı bilmelisiniz hepsi bu.. sonuçta nasıl bir kriz gelebilir ki içmediğiniz de ölmeyeceksiniz, ama çok büyük hasarlar verebilirsiniz bebeğinize.. bunları düşünün güçlü olun derim ben