Axin 24.haftalik olduk rahmimde agirlik oluyor tam ifadede edemiyorum baski oluyor boyle bir durumla karsilasan var mi
Gurbettebianne Axin aynen canım [bilinmeyen] dediği gibi normal . Bebiş büyüyor çünki artık yavaştan baskı yapacak bende de olmuştu