Ya kızlar 33.haftamdayım. Geceleri mide kaynamasından, geğirmekten uyuyamamaya başladım. Biliyorum, gebeliğin bu dönemlerinde normal. Sadece şunu soracağım, doğum yapmış annelere: tüm bu mide yanmaları, ekşimeleri, kas ağrıları doğumdan sonra geçiyor değil mi? Lütfen geçsin. 😔