Marvegas1 Kontrollerinizi başka yerde yaptırıp orada doğum yapmanız ne kadar doğru olabilir ki? Yani şöyle belli bi haftadan sonra gidildiğinde devlette özelde kabul etmiyor etmekte zorlanıyor eski takipleri doktorlarda olmadığı için. Sizin için kolaylık olur doğumunuzu orada yapacaksanız eğer kontrollerinize orada devam edin. Bütün hocalar görebiliyor zaten sonuçlarınızı tahlillerinizi taşımanıza da gerek kalmaz.
Onu hastaneyi arayıp bir sorun belli bir haftadan sonra edilmiyor ama halâ aynı mıdır öğrenin 😊