brcbr Merhaba Çarşamba akşamı sezeryan ile doğum yaptım bebeğim 39.haftadaydı.ama emme refleksi hiç yok gibi bişey sütüm gelmedi oyüzden henüz ,emmek istemiyor hiç ne yapmam gerekir ayrıca süt getirici besinler içecekler her türlü öneriye açığım🥰
Dyg61 brcbr yeşillik bulgur komposto sütü arttırır aynı zamanda ılık suyla göğüslerine masaj yapıp tarakla baskı yapmadan yukardan uçlara doğru tarayabılırsın süt kanallarını harekete geçirmesi için göğüslerini sağman da işe yarar.
demir_dilek brcbr E bebekte anne için çaylar var onlardan kullanabilirsin, bol su iç ve goguslerini sağmaya başla.
queens Henüz tecrübesizim ama duyduklarımı söyliyim rezene anason karışımlı çay kuru dut,kuru incir ,kuru veya taze beyaz üzüm kuru kayısı dereotu marul bulgur
Deneyces26 Öncelikle canım hayırlı olsun. Öncelikle süt yapan yiyecekler bulgur pilavı yeşil Sogan ve sulu yemek. Bak bunu ablam da yaptı sutu akıyordu baya duş al ve saclarını goguslerının üzerinde tara