Didem34 Kızlar merhaba gebeliğimin 22. Haftasndaym bugün ara ara vajinamda batma gibi bise olup geçiyor böyle kramp mı desem batma mı desem saniyelik anlık. Neden oluyor bilen var mı aynı durumu yasayan var mı?
MomD Didem34 enfeksiyon olabilir diyeceğim ama o çok fazla ağrı yapıyor. Belki genişlediği içindir canım. Krampların varsa da doktor bama günde 1 tane maden suyu içmemi söylemişti
gulsah_alp Didem34 bende batma değilde çok iş yapınca yada yere bağdaş kurup oturunca 2 3 gün bacak aramda yani nasıl desem kemikte acayip ağrı oluyo
gulsah_alp MomD kramp girdikçe mı maden suyu icmeni söyledi canım maden suyunun zararı olmaz diye biliyorum da dogru muydu bilmiyorum kramp olursa bende içiyim insallah olmaz da kramp
MomD gulsah_alp canım evet vajinada olsa el kol da olsa kramp genel de magnezyum eksikliğinden oluyormuş. Bana hap yazdı önce içmek içtemediğim için de o zaman günde 1 tane maden suyu iç dedi hiç bi zararı yok. Eğer düşük tansiyon problemin yoksa içine çok az tuz ve Limon sıkıpta içebilirsin mide ağrısına yanmasına iyi geliyo bana o şekilde