Annekuzusu18 canim ayni sey benimde basima geldi bi hafta.2li taramam dusuk riskliydi.detayli ultrasonda bebeği min kalbinde delik cikti.bende ayni seyleri okuyp durdum,Skma canini insallah saglikla dogacak bebeklerimiz ,su mubarek günlerde rabbim kimin ne sıkıntısı varsa gidersin insallahh