Merhaba arkadaşlar 18+2 haftalık hamileyim bu benim ilk gebeliğim aklıma bir şey takıldı. Ben şuana kadar sadece bir kere kan verdim sağlık ocağında değerlerim normal çıkmıştı daha sonrasında hiç bir şekilde kan testi yapılmadı. Bazen burda okuyorum kan sayımı vs diye acaba ben mi yanlış anlıyorum yoksa her kontrolde düzenli olarak kan testi yapılması mı gerekiyor? Haftaya pazartesi randevum ona göre bunu talep edip sorucam doktoruma,yardımcı olabilir misiniz ?