Arkadaşlar merhaba ben 18+4 haftalık hamileyim ve dün doktora gittim kasığımdaki agrı yüzünden kum döktüğümü söyledi aranızda daha önce kum döken hamile arkadaşlarımız var mı bu konuşa bilgi almak istiyorum ve ilaçsız nasıl geçirebilirim doktorun verdiği ilaç buscopan ve ben ilaç kullanmak istemiyorum başka yolu varmı