Arkadaşlar çarşamba detaylı usg girdim orda kalbini göremiyorum dedi doktor fetal eko ya gönderdi bugun gittik pozisyonu iyi değil bişiler iç gel dedi içtim gittim bu sefer de doktor yine göremiyorum salı gel dedi.. Hiç Bi açıklama yok sonuçta bu çocuğun kalbi var 7 8 haftada kalp atışı aldılar ki bebeğim de çok harsketli inanın sinirlerim bozuldu..Ankara şehir hastanesine gidiyorum bu arada..