Sumoss Kizlarr bebegimi gormeye gidiyorum 17+1 olduk cok heycanliyimm en son 13. Haftada gitmistimm insallah iyidir sagligi dua edin 🙇♀️❤
Hemsiremom Ben de şimdi gidiyorum normalde iki hafta sonra kontroldü ama ben rica ettim cinsiyetine bakacak insallah kızım olacağını öğrenirim ya.14+2 yim