NeslihannK maggie hic bisey yok hemde 😔 Nisan da gelmedi sancida. Doğum pozisyonunu aldı normal doğum bekliyoruz ama gelmeye niyeti yok Baybars Bey’in 🤷🏻♀️💙
sareninannesi_ maggie Hiç bir belirtim yok dün çatı muayenesi oldum 2 cm açıklık var kanala girmiş ama bende bir belirti yok . Çatı muayenesinden sonra kanlı kahve bi akıntı geldi nişan mı yoksa çatı muayenesinden dolayı mı bilmiyorum
A12sel maggie bisey sormk istiyorum hafta olarak benden buyuksnz galiba bilirsiniz siz 24 haftaligim belim cok agriyor normalmi bu
eylem_ 39+2 yiz 3600 kilosu demin kontrolden döndük. Hafta boyunca sürekli ağırlarım oldu rahim de ve belim de doktor bunların hepsi Doğumun yaklaştığını gösteriyor dedi bakalım bekliyoruz. Sizin durum nedir
maggie eylem_ benim haftalardır kasılmalar oluyordu 2cm de açıklık varmış ama düzenli ve güçlü kasılmalar yok nişan falan da gelmedi bekliyoruz 🙄
eylem_ maggie hepsi biran da olabilir umutla bekleyeceğiz🙏 Demek ki henüz hazır değiller dünyaya gelmeye ☺️ Çatı kontrolünden sonra benim de lekelenmem oldu doktorum olur demişti Zaten idrardan sonra birgün boyunca akıntıyla birlikte lekelenme şeklinde devam etti.
Sumeyyeyucel Kizlar aciklik sanci vs olmadan bir anda dogum olabilir mi acaba? Dr um 40 haftada suni sanci ile baslatmak istedigini soyledi ama ben kendi baslasin istiyorum
maggie A12sel normal hem yatış pozisyonunuzdan dokayı hem de bebek öne baskı yaptığı için ağrıyor dik yürümeye çalışın