Pandemi sürecinde bu hastanede doğum yapan var mı acaba? Yanınızda kim kaldı? Ben eşim ve annem yanımda olabilecek mi merak ediyorum. Gece kalmasa da doğumda annem yanımda olabilirse çok iyi olur. Henüz hastane ile konuşmadım doğum konusunu. Önümüzdeki ay konuşacağım.