Zaten bu anlaşılamayacak bir durum değil.belirtiler zaman geçtikçe okadar ilerliyorki. Sonunda acaba deyip mecbur doktora gidip test yaptiriyorsunuz…bende 20 gün önce geçirdim covit…önce hafif boğaz ağrısı grip gibi başladı…sonra titreme terleme hafif ateş.bas ağrısı.sirt agrisi bel agrisi.mide bulantısı yaptı yemek yiyemedim 4 gün mesela hiç.sonra doktora gidip test yaptırdım pozitif çıktı.sonra öksürük başladı.4 gün falanda o sürdü.o nasıl bir öksürük ama tıkıyor.geceleri yatırmıyor.belirtiler hep yavaş yavaş geliyor.bir gün biri bir gün biri..çok halszilik yapıyor.ayaga kalkiyordum geri yatıyordum. Wc ye zor gittim.koltukla dik oturamiyordum o derece yani.dedigim gibi anlaşılması zor değil.ama kendisi çok zor ve hamilelere daha kolay geliyor.3 arkadaş hamileyiz ucumuzde covit olmuşuz birbirimizden habersiz..çok şükür tekrar test yaptırdım negatife dönmüş salı günüde doğum için gün verdi doktorum.insan bu süreçte bebeğini düşünüyor bide.nasil nerde doğum yaparim.ozeller almıyor illa pandemiye gönderiyor.esin sen tüm aile karantinada başkası yanına.zaten yaklaşmak istemiyor.zor bir süreç.aman çok dikkat edin.mumkun oldukça hastaneye sağlık ocağına gitmeyin.arayi uzatın.. Ben ikisinden biyerden kaptım ama nerden bilemiyorum..Yoksa son ayim diye gegiç biyere gitmiyordum eşimde negatif çıktı.. bi şekilde geliyor mübarek şey…Rabbim uzak eylesin.