denizmanzarasi Kızlar merhaba , pazartesi akşamı betam 35 çıktı bugün yani cuma sabah yaptırdım 76 çıktı ve takip edilmesi istendi ama doktor çok olumsuz konuştu,bu şekilde olup gebeliği sağlıklı devam eden var mı?🙏🏻
Arifcaninannesi denizmanzarasi cnm benimde ilkin 24 sonra 67 cikti iki gün arayla sonra bakmayı birkatim 1 hafta sonra 1156 oldu geç döllenme dedi doktor
BegumIscanTunc denizmanzarasi ilk betan 30 Kasım pazartesi akşamı baktırdın 35 çıktı bugün 4 Aralık ve senin beta 76 canım sanki artış iyi durmuyor gibi 2 günde 2 katına çıkması gerek inşallah rabbim hayırlısını nasip eder 🤲🤲
Zeyyakup denizmanzarasi Canım sağlıklı bir gebelik veya 2 katına çıkıyorsa sağlıklı gebelik demek daha sonra kan tahlili ver bidaha kontrol ettir istersen şimdiden hakkında hayırlısı olsun inşallah 🙏♥️💖
denizmanzarasi Arifcaninannesi 67 çıktığında 2 gün mü geçmişti peki?Bana çok olumsuz konuştu ve çok etkilendim🤧
Fatma4495 Kimyasal gebelik olma ihtimali var ama strese sokma kendini gelecek olan bebek ne olursa olsun gelir gelmeyecek olanada ne yapılırsa yapılsın gider
denizmanzarasi Burcu3506 anladım canım sana da çok geçmiş olsun ..peki kanama ya da başka bir şey oldu mu ,neye hazırlamalıyım kendimi 🤧
Burcu3506 denizmanzarasi canım lekelenme oldu progesteron kullandım bi tane iğne vuruldum ama maalesef işe yaramadı hala leke geldi betada düşünce kürtaj oldum ben doktor dış gebelikten şüphelendiği için yapmıştı ama çıkmadı bana şanssızlık dedi kromozom düzgün bölünememiştir dedi vücut ne yaparsan yap atacak dedi 2 ay oldu işte bu ay tekrar denemeye başladım bana 1 ay bekle demişgi
denizmanzarasi Burcu3506 anladım canım beklenen adet tarihinden kaç gün sonra oldu?Seni çok ama çok iyi anlıyorum..İnş sağlıklı bebeklerimiz olur tez vakitte
denizmanzarasi Zeyyakup canım ilk ikisini özelde verdim bugün devlette artık devlette devam edicem kan vermeye
Zeyyakup denizmanzarasi Canım ben sağlık ocak veriyorum aile hekim gittim ilk kan değeri verdiğim betam 466 çıktı sağlık ocak hemşire 3 haftalık demişti doktorum aradım 2 gün sonra tekrar ver demişti daha sonra betam 1000 çıkmıştı. Kadın Doğum doktorum 1000 duyunca gel demişti canım. Beta değerine göre hemşire bana kaç haftalık olduğu söylüyordu ama ultasron girince 4 haftalık olduğunu öğrenmiştim geç döllenmeymiş şuan bebek kaç haftalık senin
denizmanzarasi Zeyyakup canım bilmiyorum doktora gittim bir şey demedi ama adetim 4 gün geçti sadece 2 gün sonra tekrar kan ver dedi
Zeyyakup denizmanzarasi Benim adetim tam 4 gün geçikmişti 2 gün sonra hayırlı haberleri bekliyoruz inşallah canım