Asliiiiiiiiii42 Ipek0z şancı görülüyor dedi doktor ama tahlil sonucu bekliyorum net bi şey demedi daha
Asliiiiiiiiii42 Betzm doktorumla konuştum da haftalık kontrol olacakmis net bi şey demedi haftaya tekrar gel dedi sizce normal mi 35.4 sanci
Betzm Asliiiiiiiiii42 bende 31den beridir var 35de daha yeni sezeryan oldum demekki doktorun risk görmedi canım