Pamukseker__ canım stres diyor uzmanlarda ben çok inanmıyorum ya. Anlam veremedikleri durumları strestendir diyorlar çünkü birşey bulamıyorlar. Benimde geçtiğimiz aya kadar tam 2buçuk sene olmadı. 2018den beri burada kim ne dediyse yaptım. Rahim filmi çektirdim, 2 kere aşılama yaptırdım, bitki buharı yaptım, belime yakı yaptım, aslanpençesi otu içtim, ballar arısütleri, propolis, ovulasyona göre ilişkiler, hayıt tohumu, klomen tedavisi, yani aklıma gelmeyenleride var tabi. Yok olmadı. Düşük bile yapmadım hiç tutmadı yani. Aralıkta tüp bebek yaptırcaktık. Burdaki canım arkadaşım bana kendi yöntemini söyledi. Aslında defalarca söyledide ben nedense inatlaştım yapmadım. Tamam söz bu ay denicem dedim. Ovulasyonda çift çizgiyi görene kadar yani yumurtlama olana kadar soğan kürü yaptım tek başına etki etmedi maalesef. Yani tek başına soğan kürü yapma. Neyse soğan kürünü yumurtlama gördüğüm gün bıraktım içmeyi. Buarada adetimin ikinci günüde prowomen şase içtim hergün aç karnıma. Eşimde promank içti aç karnına. Bu kadar ya. 2buçuk seneyi sanki ben yaşamamışım gibi bu ikiliyi kullandığım ay hamile kaldım. Denemeye değer. Uzun oldu canım kusura bakma. Başımdan geçeni anlatmak istedim ❤