Kızlar bugün regli olmam gerekiyordu 4-5 gündür acayip derecede bir göğüs hassasiyetim var . Evde gebelik testi yoktu bende ovılasyon testiyle yaptım sizce gebelik olabilir mi 🥰 eşim gelir gelmez test almaya gidecem yetişemesemde p.tesiyi bekleyeceğim artık