Dina Selam kizlar 12 hafta hamilrlikte kadinlar ne hiss ederler?bende ne agri ne bebegin haraketlerini hiss etmiyorum hic birshey bu normal mi?( sadece bazen midem bulaniyor en cokta sabahlari..
aysgldlrl67 Dina aynen bende bebeğe dair hiç bisey hissedemiyorum henüz.sadece arada migde bulantısı uykusuzluk.sadece bu.birazcık da genisledim sanirim
Deri Dina benim migde bulantim xok nadir okir oda pekmez yedimmi aninda geciyor,benim kalca sirt ve böbrek agrim cok cok oluyor😞,göğüslerimde arada bir agri his ediyorum bazende hic zerreeeee agri olmuyor,ama sirt agrim 5 gündür pek pesimi birakmiyor..
Kkaplan Dina daha o çok küçücük bebeği hissetmezsin ben hareketlerini 18. Haftada hissetmeye başlamıştım üzülme hissetmiyorum diye sonradan uyuyamıyorsun bizim ki şuan gece 4.30da bile tekmeliyo ama müthiş bişeeyyy😍😍😍😍
Babyboymom Dina cnm açıkçası pek bişi hissetmezler 🙂)) arada mide bulantısı olabilir. Merak etme ilerleyen haftalarda yeter artık doğurayım diyecekain şimdi tadını çıkart
Ebrumert Dina benimde aynı canım bnde bişey hissetmiyorum sadece arada ağzıma acı bir su geliyo birde nefes alırken zorlanıyorum bazen szdede oluyomu nefes darlığı birde korku var tabi bebeğim sağlıklımı birde doğum korkusu sürekli bunları düşünüyorum
Rasev Dina ben 15+2 haftalikim hala hiss etmedim bebeyi 18haftadan once hiss etmeniz mumkun diyilki zaten)
Deletedmom71 Dina ilk 3 ayımda yoğun bulantılarım halsizliklerim tansiyon sorunlarım her şeyim vardı dengem bozulmuştu. Ben 13. Haftaya girdim geriye tek kalan zaman zaman bulantılarım kaldı oda tek tük. yani o kötü belirtiler bile hamile olduğumu hissettiriyordu şuanda pek bir belirtide kalmadı rahatladım ama hiçbir şey hissetmiyorum sanki hamile değilim gibi. Sanırım böyle oluyor 🙂 bu cumartesi kontrolüm var bi duruldum sakinledim en fazla 1-2 kilo almışımdır ama şişkinlik var yine de hamile olduğumda belli değil. Değişik 😄
HazalKele Dina daha cok minik bir pıtırcık normal hiçbişey hissetmemen hareketlerini hissetmen imkansız zatn🙂 ben 19. Haftada hissetmiştim