Inci20192021 merhaba ben de 37+5 te doğum yaptım sezaryen. Benim de bebeğim son haftalarda geriden gelmeye ve çok kilo almamaya başlamıştı. Bebek içerde strese girmesin diye erken hareket edelim dedi doktorum. Doğum yapınca iyi ki de erken davranmışız dedi doktor çünkü bebeğin eşi çok küçükmüş ve kordonda da direnç gelişmeye başlamış. 37 hafta iyi bir hafta. Bebekleri genel olarak ciğer gelişimini tamamlamış oluyor ve emme refleksleri de gelişiyor hamd olsun öyle oldu bizde de. Ben de çok korkuyordum içinizi ferah tutun ve kilosuna takılı kalmayın eminim ki sağlığı yerinde olacak Allah’ın izniyle ☺️ Çevrenizden de maalesef çok şey söyleyen olacaktır kilo konusunda ama kimseyi takmamaya özen gösterin çünkü onlar heeep konuşur… Sağlıcakla bebeğinizi kucağınıza alın inşallah şimdiden hayırlı olsun bebeğiniz ☺️💕