Inci20192021 Bnim bebeğim hep haftasına uyumlu diyordu doktor fakat kilosu bna az geliyordu sanki zayıf bir bebek olucak diye üzülüyordum çünkü büyük kızım 2.600 gm doğdu oğlum da 3.350 gm Doğdu bari bu biraz tombiş olsun dedim ama hep zayıf geldi bana üç hafta önce ki kontrolümde bebeğim 2.229 gm dedi ve 35 haftalıktım ve ve bebeğim 33 de kanala girmişti her an doğa bilir korkusuyla kendimi kaşar peynire yoğurt pekmeze bol bol suya verdim sonda doktora gittim 37+5 günlüktü çok şükür biraz almıştı 3.180 bni
mutlu etmişti doktor Doğuma kadar daha alır dedi takma kafana dedi siz de sitres yapma şekerin yoksa patates haşla yumurta haşla bol brokoli karnabahar ye ve bol nar ye Bn. Hep bunları yedim ama ekmek yemiyorum sadece kahvaltıda yiyorum onun dışında gün içinde gidip geliyorum kaşar peynirini yoğurttu pekmez mi karnabahar brokoli patates salatası elma mandalina nar ama marda aşırı tüketiyorum en son doktora gittiğim de doktor kanın iyi dedi sizde bunları tüketmeye çalışın Rabbim gönlünüze göre versin inşallah evladınıza sağ Salim kavuşursunuz 🤲