konu hakkında bilgi sahibi olanlar yazabilirmi..
reglimin 21.günü protestan değerim 14 cıktı beta hcg 1.20 cıktı . 26 gün batırdım tekrar protestan 8.9 cıktı beta yine 1.20 cıktı. bu ay günümü de değerlendirdim ama gebelik yok gibi geldi çünkü protestanım düşük cıktı beta da bi gelişme yok adetime 5 gun var böyle olupta gebelik haberi alan varmı