Betzm Sürekli post açmaktan bi hal oldum😫 berbat sırt ağrım var oturamıyorum yatamıyorum siz nasıl geçirdiniz ne yaptınız….diğer sezeryan olacak anneler herkezde aynı olmuyo lütfen okuyup canınızı sıkmayın❤️
Karadenizli52 Al bendende okadar sırt ağzından hiç bişey yapamıyorum sürekli bitkisel masaj kremi ile yaşıyorum resmen daha 23 haftaligim vakitte çok Rabbim sağlıcakla kucağımiza aldirsin evlatlarımızı herşeye değer
Karadenizli52 😁haa bende sezeryan sonrası 2.hamilelik zannettim özür dilerim yanlış anlamışım yinede bitkisel masaj kremi kullanabilirsiniz tavsiye ederim rahatlitacaktir