Herkesin bütçesi kendine tabi ama avent çok pahalı bir biberon değil, dr browns, medela gibi markalara bakılınca ortalama bir biberon ve cam olduğu için daha sağlıklı meme ucu yapısı da iyi daha alınılabilir olduğu için de bu kadar popüler. 240lığını 75tlye almıştım ebebekten yazın tabi euro ile birlikte fiyatlar çıkıyor inmiyor bilmiyorum şu an.