Fatmanurhz Merhaba kızlarcımm cinsiyetleri kaçıncı haftada öğrendiniz? Ben paZartesi 12+1 olucam kontrolüm var öğrenebilirmiyim acaba aşırı merak ediyorum
Nuraygokce 13+1de kıza benzetti ama kesin düşünmeyelim şimdilik ddi bi dahakine net olur ddi bakalım hayırlısı 🤗