Merhaba kızlar. Bugün tekrar kan verdim moralim bozuldu. Tüp bebek ile pozitif sonucu almıştım
Transfer sonrası beta hcg değerlerim
- Gün-56 10. Gün-143 12.Gün-313 14. Gün-632 16.Gün-1253
Bu şekilde.son test iki katı artmamış. Sizce bir sorun mu var. Başına böyle birşey gelen oldu mu. Korkuyorum 🥴