Sseyma1 42. Haftaya kadar beklenebiliyor diye biliyorum. Benim korkum büyüdüğü için kakasını yaparsa yerse vs diyeydi ama doktorum bunun 40 lı haftalarla alakası yok 35-36z Haftada da çocuk strese girip kakasını yapıp yiyebilir dedi ki gerçekten bir arkdaşım 36. Haftada bu yüzden acil sezaryene alındı 😊aslında son muayenede psikolojik olarak bitik hissediyordum kendimi çok ağladım, istersen sezaryen planlayalım dedi. Sonradan düşündüm niye bu kadar bekledim o zaman diye. Yani zaten gelmezse önümüzdeki cuma zorunlu sezaryen olacağım bakalım hayırlısı neyse artık ☺️