Esrasn ben ilk gebeliğimde 18 haftalıkken cinstiyeti kesinleştirme maksadoyla özele gitmiştim orada bana aynısını demişti kist görüyorum falan ben endişe etmemişimdim acıksası özel hastane stratejisi diye düşündüm eşim paniklemişti. Arastırdığımda da bu tarz kıstlerin kendiliğinden kaybolabılecegıni okudum falan. Devlette detaylı randevuma gittiğimde doktora sordum öyle bir şey yok görünmüyor dedi. Muhtemelen kaybolacaktır endişelenmeyin. Sağlıkla sıhhatle kucagınıza almanız dileğiyle ☺️