Kizlar merhaba hayırlı cumalar ,
Bugün doktor kontrolüm vardı 32+4 günlük hamileyim doktorum herşey yolunda dedi sonra karın çevren 1 hafta küçük gibi dedi detaylı bi sekilde soru sormak aklıma gelmedi yani çok pişmanım. Başına böyle bişey gelen varmı nedir neden olur ? Çok kafama taktım kilosunada 1950 dedi acaba gelişiminde mi bı sorun var ☹️