Kizlar ben yaptırdım. Çok arastirdim internette çok pahalı geldi bana 90 a 190 tek kişilik yatak ölçüsünde bulunduğum şehirde bir mobilyaciya yaptırdık biz 800 liraya mal oldu fotograflardakinin aynısını da yaptılar bence sizde bulunduğunuz şehirde ki mobilyacilara marangozlara gönderin eşinizi sorsun mutlaka yapan vardır o paraları vermeyin yazık günah