World 2 gündür toplanıp sertleşiyor,bebeğin kafası aşağıda,rahimde açılma yok,doktorum endol fitil verdi dün kullandım ama sıklaştı. Sürekli sertleşiyor,toplanıyor varmı başına gelen ?
Tubasahra World Kasılma süreleri nedir? Eğer duzensizse normal karşılanıyor eğer ki süresi azsa 5 dakikada 1 gibiyse acile gidin birde ekstra ağrınız var mı ?
World Tubasahra ekstra ağrım yok hayır. Sadece dün gece 5-10 dakikada bir sertleşti ve biraz belim ağrıdı. Şuan sadece ayaktayken sert oluyor. Sabahtan beri 2 kere toplandı karnımda sadece.
threestar World hamileliğin 14. haftasından beri kullandırıyor benim doktorum, gebelik zehirlenmesini de önlüyormuş kasılmaları da. Ben de 27. haftamdayım bu tarz seyler yaşamadım hiç isterseniz doktorunuzdan talep edin
World threestar bende yaşamamıştım açıkcası 😔 şuan yine başladı 5 dk da 30 saniye kadar kasılıyor. Nasıl geçecek bilemedim
Tubasahra Zzz47 Benim erken doğum riskim var o yüzden sabah akşam kullanıyorum.Siz doktorunuza sorup kullanın.