busraozkan Kızlar balık yağını doğuma kadar kullandınız mı bir zararı yok demi yani doğuma kadar kullanmanin. Şu haftada bırakacağız diye bişey yok yani
BarlasMom94 busraozkan hayır yok doktorum Doğumdan sonra da devam dedi bana 37 haftalığım hala kullanıyroum
plakayerli doktor ban son ay balık yağı kullanmayı önermiyorum dedi. doğum anında kanamanın durmamasına sebep olabiliyormuş. son aya kadar kullanabilirsin dedi.