Duyguhatun87 Arkadaslar iki aylik hamileym cok fazla kasintim var bayak ve kollarda artik dayanamiyorum doktorum bir krem verdi ama hic gecmedi basina gelen varmi ne olur bana yardimci olun
Ysmncylncpc Duyguhatun87 özel bölge hariç bi kaşıntı mı. Doktor uyuz dedi mi. Ona göre bişe dicem de. Yoksa hamileyiz. Öyle havadan şu bu diyemem. Bayanın da dediği gibi. İlaç da yapmış olabilir. Tek bi soru daha. Elinde kaşınıyo mu. İsilik gibi içi su topluyor mu. ?
Demirilay Canım 3 gün öncesine kadar kaşıntıdan ölüyordum 11 haftalık hamileyim folic asit yan etki yapmış kullanıyorsan bi yan etkilerine bak derim benm doktorum kes dedi kestikten 3 gğb sonra kaşıntım azalmaya başladı çok geçmiş olsun
Duyguhatun87 Demirilay aynen cnm benimkide kes dedi ama gecmedi hala cok fena kasiniyor suan hic duruamiyorum kicil benek şeklinde kirmizi kirmiz
Duyguhatun87 Ysmncylncpc doktor ilaci kestirdi ama gecmedi dahada artti ozel bolgede sknti yok saddce kol ayak kucuk benek gibi kirmizilklat ama feci kasiniyor pazartesi tahlil istedi
Ysmncylncpc Duyguhatun87 bi yaptır bakalım. Bende kaşındım 3 ay boyunca hatta. Eczaneden bi karışım aldık. Doktor yazdı tabi. 3 gün kullanıyorsun bizde geçti.