Semmakrcyr Merhaba kızlar şimdi 32. Haftadan sonra çalışabilir çalışılmaz raporu götürmek gerekiyor ya, 32 ye girerken mi 32 bittikten sonra 33 e girerken mi rapor götürecez bilen var mı ?
Deletedmom54 Semmakrcyr 31+6 ' dan sonra 32 olduğunuz an rapor alınıyor ben de o zaman aldım. 36+6 da son iş günü olacak.
deryamehmet35 Semmakrcyr 32 bittikten sonra veriyorlarmış ben ablam doğum yaptı 10 gün önce öyle almış bende 29 haftaligim bitince oluyormuş artık çalışabilir raporu vermiyorlarmis coviden dolayı öyle dediler bana
ZerrinSan Semmakrcyr covid sebebiyle istediğinde rapor alabilirsin. Ben 8+5′te rapor aldım. Gebelerde risk çok olduğu için veriyorlar. Doğum sonrasına kadar evdeyim
Berfinnnzeynep İlk önce doğum öncesi raporu veriliyor dimi ben 32de rapor aldım doğum öncesi çalışamaz diye rapor verdi Yarın rapor günüm dolcak yarında doğum sonrası mi veriyo ozaman anlamadım