Oykuaygun yenidoğan 1,2 tane böyle al geri kalan 0-3 ay al. Çocuğunun büyümesiyle alakalı yani. Ama ben mesela yenidoğan baya giydirdim benim otluk 4 kilo doğmasına rağmen. Bazı arkadaşlar 1,2 defa giydirilir diyor ama giydirirsen baya gene o bebeğin kilo alımına bağlı 🌸