Sibel911
Canım hamileyken saç boyatmak çok zararlı kimyasal madde olduğundan dolayı bebeğe de zarar eder eğer ki çok boyatmak zorundaysan doğal bitkisel yollardan boyamayı deneyebilirsin, kimyasal içeren boyaları kullanma kesinlikle! 🌼 Saç kestirmenin de herhangi bir zararı yok diye biliyorum.