Kızlar 36+3 hamileyim 24. Haftada haşimato olduğum ortaya çıktı o zamandan beri ilaç kullanıyorum en son 2.50 ye düşmüştü doktor 2 günde 1 kullan demişti öyle yaptım son 3 gündür ilacım bitmişti kullanamadım doktora gitmeden almak istememiştim bugün sabah kan verdim geri 4e yükselmiş doğumuma 3 hafta var doktorla konuştum her gün iç artık dedi doğuma 2.50la sokarız inşallah seni dedi. Bu haftalarda yüksek olması sıkıntı olur mu acaba yaşayan var mı benim haftalarımda olup böyle olanlar cevap verebilir misiniz👀🙏🏻