Alakasız olacak kızlar biliyorum ama Kiwi premium katı meyve sıkacağı aldım henüz karşımda birbirimize bakıyoruz 😅 üzerinde narenciye meyveler sıkılmaz diye yazıyor tam bı hayal kırıklığına uğradım çünkü böyle olduğunu bilmiyordum. Acaba bı portakal denesem mi yoksa direk iade mi etsem diye düşünüyorum kullanıp narenciye sıkan yada memnun olan, olmayan varsa yorumlarını paylaşabilir mi? İnternetteki yorumlar beni tatmin etmedi. Lütfen bilgisi olan paylaşabilir mi ?