Dmrmrv Merhaba anne adaylarıı 😊 15 haftalık gebeyim ve sabah kalkar kalkmaz kahvaltı yapmam gerekiyor yoksa çok kötü oluyorum ve de max 2 saatte bir atıştırma ihtiyacı duyuyorum meyve vs. Sizde durumlar nasıl?
Kadze Dmrmrv ilk gebeligimde benimde öyleydi saat başı bişey yiyordum yoksa basım döner ayaklarım tutmaz düşecek gibi olurdum yanlış hatırlamıyorsam 25.haftayankadar falan öyle gitti sonra kesildi
oykuduru21 Dmrmrv sabah gözümü açtığımda sanki açlıktan bayılcakmışım gibi geliyor hemen mutfağa buzdolabına atıyorum kendimi 😅