yesilesinti Kubbb evet 8.haftaya kadar ikiz gebelikler olusabiliyor. İlk tekken sonra çift olabilir. Ama sonrasında kesede döllenme olmaz ise kese kaybolur kendiliğinden olusur ise gebeliğe çift olarak devam edilir☺️ Allah hakkınızda hayırlı olanı nasip etsin
ikizminikler Kubbb bende ikisinide görmüştü ikiside oluştu çok şükür 5. Haftada görünmüştü biri kaybolabilir demişti olmadı. Sizinkini ilk baktığında görememiş olabilir
Kubbb Safisss doktor 2 hafta sonra yeniden gelin dedi ikiz olma olasılığı da olabilirmiş kendiliğinden kayboladabilirmiş böyle durumda olan biri var mi acaba diye yazıverdim 🤗🤗
Esra3737 Kubbb hayir boş değildi. Öncesinde başka doktorlara gitmiştim. 8. Haftada kendi doktoruma gttgimde direk ikiz olduğunu söyledi ben şok 🤣 ve iki bebeginde kalp atışını dinletti 8. Haftada. Ikiside oluşmuştu yani.