Zsnbr doktorunuza danışmanızda fayda var bence. Çünkü her korse herkese ve her doğum şekline uygun değil buradan okuduklarim kadarıyla. Herkes owli yi yazıyor forumda fakat satın alma sitelerine bakınca memnun olmayan çok kişinin yorumunu goruyorum. Şu an 37 haftalık gebeyim. Doğumdan sonra doktoruma danışarak bir ürün satın almayı düşünüyorum.