İçiniz rahat olsun geçiyo çünkü benim bebeğimdede 12. Haftada şüphelendi 16. Da netleşti 20haftada ayrıntılı ultrasonda yok olmuştu hepsi birde sol böbrekte büyüme vardı hatta down sendrom olabilir su alalım falan dediler aldırmadım onun yerine nifty testi yaptırdım kandan bebeğin dna sına bakılıyo şükür temiz çıktı şuan 32 haftalığız bir sorun görülmüyo sende içini ferah tut geçici çünkü birdahaki gidişinde kaybolmuş olacak çünkü