aezgi GNDs09 35 haftalığım canım nst sancım cıkınca oldum catı muanesi hic acıyan stres yapcağın birsey değil
Baharbyrkb GNDs09 canım ben bugün oldum 39+1 im birden bire çatı muayenesi yapıcam dedi tırsmadım değil🙈 ama öyle korkulacak birşey değildi çok az canım yandı o kadar birde çatın dar dedi sezeryan günü aldık🤷🏻♀️😂
khrmnozg Bende 37de oldum hiç abartıldığı gibi bişey değil 3 5 saniye süren bi olay zaten hiç bişey hissetmedim :)
CitLemBik Elle mi muayene ediyorlar acaba bilgi verebilir misiniz? Yoksa nette ince uzun bir alet gördüm onunla mı bakıyorlar?